מה בסטודיו?

פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים הוא אחד השיעורים המאתגרים והאפקטיביים בסטודיו – שווה להתנסות!
ג'וזף פילאטיס המציא לא רק את השיטה אלא גם כמה מכשירים שנלווים אליה, כדוגמת הרפורמר והקאדילק, הפועלים על התנגדות בעזרת קפיצים.

בשונה משיעורי פילאטיס מזרון, בשיעור פילאטיס מכשירים המתאמן עובד מול המכשיר וכוח הקפיצים. מצד אחד הם מאפשרים לו להגיע להישגים שאינו יכול להשיג ללא הסתייעות בהם, ומצד שני הם מייצרים התנגדות מותאמת אישית, שמאתגרת ומדרבנת אותו לשפר את יכולותיו. כל הפעילות מכוונת להעצים את הכוח שמייצרים שרירי הליבה ולחזק את ליבת הגוף.

העבודה על המכשירים מקנה למתאמנים סביבת אימון מגוונת, שניתן לעשות בה שינויים ומעברים שונים בהתאם לצרכי כל אחד ואחת. המכשירים מייצרים מצבים אתגריים עבור הגוף במנחים, זוויות וטווחי תנועה שונים. לעיתים המכשירים אף מייצרים תמיכה במקומות שבמזרון לא ניתן לאפשר.

אנשים שמתאמנים במכשירים, משיגים מראה ארוך ולא מנופח, כיוון שהכוח בתרגול נבנה ומתפתח ע"י התארכות.

מניסיון, הן גברים והן אנשים שעוברים שיקום מעדיפים את העבודה עם פילאטיס מכשירים.


 
פילאטיס קלאסי

פילאטיס שיקומי

 
שיטת הפילאטיס השיקומי פותחה ע"י איב ג'אנטרי בראשיתה במטרה להקל על כאבים וקשיים בתנועה.

פעילות זו מתאימה לאנשים שיש להם צורך בשיקום לאחר פציעות חבלות או ניתוחים, הסובלים מכאבים שונים, בעקבות הפציעה או כאבים יומיומיים מטרידים אחרים.
תירגול זה מתאים לכל אלה המבקשים הדרכה צמודה, וליווי אישי של איש מקצוע.

במקרים מסויימים פילאטיס שיקומי יהווה תחנת מעבר, המכינה את המתרגל לתירגול פילאטיס.

פילאטיס שיקומי מהווה המשך ישיר לסדרת טיפולי פיזיותרפיה, או כלי עזר נוסף שבא לסייע להצלחת טיפול פיזיותרפי או אוסטיאופתי.

העקרון הבסיסי והחשוב ביותר בפילאטיס שיקומי הוא ביצוע תירגול ממוקד, ומדוייק כאשר הדגש הוא חיזוק מפרקים, ייצוב מפרקים, ושרירי הליבה.
פילאטיס שיקומי פתוח להתאמות מיוחדות בהתאם לצרכי המשתקם, אנחנו לקחנו אותה צעד קדימה, ואנו משתמשים במכשירים לשיקום, ייצוב וחיזוק הגוף.

 
פילאטיס מזרן
 
מדריך מנוסה לפילאטיס ולפילאטיס שיקומי ידע לבחור מתוך רפרטואר התרגילים הקיים את התרגילים הנכונים למטופל, שיתנו מענה אופטימאלי לפתולוגיה או לפציעה ממנה הוא סובל, המותאמת ליכולותיו האישיות.

פילאטיס מזרן

 
פילאטיס מזרן הוא שיעור מודרך, דינמי ונמרץ, המאופיין בזרימה שוטפת ללא הפסקה תנועתית מתחילתו ועד סופו.
השיעור המתקיים בקבוצה המונה עד 7 משתתפים, מתאפיין בקצב קבוצתי אחיד וסוחף.

התרגול במסגרת פילאטיס מזרון מסתייע באביזרים קטנים כגון: כדור גדול או קטן, גומייה, חישוק או גליל. התרגול נעשה ברצף לאורך שעת האימון כולה.

שיעור פילאטיס מזרון תורם משמעותית להבנה התנועתית והתודעתית של המתאמן. לפיכך, הוא ניתן כשירות משלים לשיעורי פילאטיס מכשירים.
 
 

פילאטיס לנשים בהריון ולאחר לידה

מתכננת הריון או כבר נמצאת עמוק בפנים?
ואולי את בדיוק אחרי הלידה?
אם כך, את מוזמנת בחום להצטרף לשיעורי פילאטיס לנשים בהריון ולאחר לידה.


למה זה חשוב?
כי אם את מעוניינת באיכות חיים בזמן ההיריון והלידה – את צריכה לעבוד על זה. עם התפתחות המדע והרפואה, מחקרים רבים מצביעים על כך, שבהריון מופרשים הורמונים מיוחדים שגורמים לגמישות המפרקים. בהתאם לכך, חשוב לשים לב לתנועת יתר, ולשמור על טווחים מוגבלים, ובו בזמן יש להגמיש את החלק התחתון של עמוד השדרה ולרכך את רצפת האגן. בתכנית מיוחדת לנשים בהריון ולאחר לידה.

התרגול בשיעורים אלה יאפשר לך לעבור את חודשי ההיריון כשאת מרגישה ונראית טוב, ולהגיע ללידה במצב אופטימלי כשהגוף והנפש מאוזנים ובריאים.

מה תפיקי מהשיעורים? בשיעור פילאטיס לנשים בהריון ולאחר לידה, נעשית עבודה לחיזוק מרכז הגוף בהריון,להגמשה ושל איזור האגן והגב התחתון והכנתו לקראת שיא ההריון שזו בעצם- הלידה. כמובן שנעבוד גם על חיזוק הגפיים, יציבה נכונה ועל איסוף הגוף. התרגולים מותאמים לנשים בהריון במטרה לחזק ולהגמיש את השרירים החיוניים להריון וללידה, כמו שרירי האגן, השכמות והזרועות. תשומת לב מיוחדת ניתנת לשרירי רצפת האגן, החשובים ללידה ולתקופה הבאה בעקבותיה, בה הגוף צריך להשתקם ולחזור לעצמו.

המתאמנות ההריוניות שלנו באות ויוצאות עם חיוך על פניהן. תרגילי הפילאטיס מסייעים להן להקלה על כאבי גב ששכיחים בהריון, משפרים את איכות השינה שלהן, מפחיתים מתחים נפשיים, וגורמים לגוף המשתנה מדי יום ביומו להישאר זקוף, יציב ורענן.

קינזיוטייפינג

 
הקינזיוטייפינג היא שיטת טיפול, שפותחה ביפן לפני כ-30 שנה במטרה לשקם פציעות, לשפר את תפקוד הגוף ולהפחית כאבים.
*אנו משתמשים בסטודיו בשיטה זו, בנוסף לפילאטיס, ככלי לשיקום אורתופדי תנועתי, המסייע להשגת תוצאות משופרות באימוני הפילאטיס.

שיטת הקינזיוטייפינג מבוססת על התפיסה כי לגוף יש יכולת לרפא את עצמו.
היא פועלת באמצעות הקינזיו - סרט כותנה אלסטי רפואי, המודבק על העור באזורי גוף שונים. הדבקת הטייפ יוצרת מניפולציה עדינה של הרקמות לאורך זמן.
היא משפיעה על קולטנים עצביים בעורנו, ומשפרת את תפקוד השרירים. הדבקת הטייפ על העור במהלך האימון משפרת את תוצאות האימון, לעיתים בצורנה משמעותית.

 
 
השימוש מומלץ בעיקר בעת התקף כאבים חזקים או טראומה - התוצאות מיידיות ואפקטיביות!
הקיזניוטייפ נוח לשימוש ונעים למגע. הוא מורכב מסיבי כותנה בעלי התארכות אחידה. הוא היפו אלרגני, נדבק בדבק אקרילי רפואי ללא גירוי או כאב, ואינו מכיל לטקס. למרות שהטייפ קיים במספר צבעים, הוא זהה בתכונותיו, והצבעים נועדו להעדפה אישית אנרגטית בלבד. השימוש בו מתאים לכל הגילאים.
תוצאות הטיפול בקינזיוטייפינג ניכרות במהרה וכוללות:
  • שיפור וניקוז רעלים.
  • זרימת דם טובה יותר.
  • הפחתת עומס על חיישני העור, רקמות חיבור, והמערכת הסנסו-מוטורית (תחושתית).
  • ייצוב מפרקים טוב - שיפור בתחושה, איזון במתח שרירי מסביב למפרק.
  • הפחתת כאב - תמיכה בשרירים חלשים באזור הפגוע/כואב/רגיש ומסביבו, וניקוז עודפי נוזלים לבלוטות הלימפה הקרובות אליו.
  • טיפול בבצקות והפחתת נפיחויות.
  • טיפול בעקמת, כאבים שונים, נפילות, חבטות, שטפי דם, פריצות דיסק, הריון, כאבים לאחר ניתוחים ועוד.

* למתאמנים בשיעור פרטי - תוספת הטיפול בקינזיו אינה כרוכה בעלות נוספת.

גם לך זה מגיע!

צרי עימי קשר להרשמה ולקבלת פרטים
052-4717303
עינבל